• Najważniejsi są ludzie! Zadowoleni uczniowie i profesjonalna kadra.
      • Szkoła z oddziałami integracyjnymi.
      • U nas wszystkie dzieci są ważne.
      • Doskonale wyposażone sale lekcyjne.
      • Korzystamy z najnowocześniejszych pomocy dydaktycznych: komputerów, rzutników, tablic i monitorów multimedialnych.
      • Świetne warunki do rozwoju fizycznego.
      • Szkoła dysponuje halą sportową, salą gimnastyczną, salą do gimnastyki korekcyjnej i boiskiem wielofunkcyjnym.
      • Dbamy o bezpieczeństwo i wygodę naszych uczniów.
      • Mamy podjazd i windę dla osób niepełnosprawnych ruchowo, monitoring wewnątrz i na zewnątrz budynku.
      • ZAPRASZAMY
          • Gra terenowa na Miejskiej Górze

Na zakończenie roku szkolnego drużyna harcerska „Iskrzałki” z druhną Pauliną i druhem Darkiem zaprosiła zuchy na grę terenową i grilla. W środę 26 czerwca wyruszyliśmy na Miejską Górę i jak się wkrótce okazało strome podejścia nie są dla nas niczym trudnym. Po dotarciu na miejsce mogliśmy już tylko podziwiać widoki z góry i spędzić czas na wspólnej zabawie. Nie obeszło się bez krótkiego przypomnienia przez druhnę Agnieszkę, gdzie jesteśmy i co widzimy w oddali?

• Uratuj Ruby!

W środę, 19 czerwca przyszedł czas na uroczyste ukoronowanie roku szkolnego w gromadzie zuchowej. Zaplanowaliśmy spotkanie. Wiedzieliśmy, że po południu wyruszymy spod szkoły w stronę Miejskiej Góry. Nie mieliśmy jednak pojęcia, że ten niby zwyczajny spacer zamieni się w niezwykle emocjonującą przygodę, podczas której będziemy mogli wykazać się umiejętnościami zdobywanymi na zbiórkach zuchowych. Z pozostawionego przy wejściu do szkoły listu dowiedzieliśmy się, że naszym zadaniem jest odnalezienie suczki wabiącej się Ruby. Ktoś prosił nas o pomoc. Nie mogliśmy odmówić i postanowiliśmy pomóc właścicielowi. Poruszaliśmy się po śladach, które udało nam się dostrzec. Analizowaliśmy poszlaki i pilnie wykonywaliśmy zadania pozostawione dla nas przez tajemniczą drużynę. Z listów, które otrzymywaliśmy, można było wywnioskować, że jej członkowie mogą być cennym źródłem informacji dotyczących aktu

• Piesza wycieczka i piknik klasy 2d

Klasa 2d koniec roku szkolnego postanowiła zakończyć na łonie natury. Najpierw była piesza wycieczka zakończona ogniskiem w ogrodzie jednego z uczniów, zabawy i gry terenowe, a następnie piknik w ogrodzie naszej szkoły połączony z lekcją plastyki. Uczniowie rysowali, grali w gry i snuli plany na wakacyjny wypoczynek. Koniecznie musimy powtórzyć piknik tym razem z grami planszowymi.

• Piesza wycieczka klasy 2c na Miejską Górę

Na zakończenie roku szkolnego i podsumowanie realizowanej innowacji "Mieszkam w Limanowej, poznaję historię, przyrodę i okolice swojego miasta", uczniowie klasy 2c wraz z wychowawczynią i rodzicami wybrali się na pieszą wycieczkę na Miejską Górę. Pogoda nam sprzyjała, było ciepło, a nawet bardzo ciepło. Udało się zdobyć szczyt i podziwiać panoramę z wieży widokowej na platformie krzyża milenijnego. Widać było nawet Tatry! Skorzystaliśmy również z zaproszenia do babci ucznia naszej klasy, pani Krysi. Tam czekały już grillowane kiełbaski, napoje, owoce i lody. Bardzo dziękujemy za serdeczne przyjęcie.

• Informacja o żywieniu dzieci od września 2021 r.

• "W związku z reorganizacją zbiorowego żywienia dzieci i młodzieży w  miejskich placówkach oświatowych uprzejmie informujemy, że szczegółowe informacje dotyczące odpłatności za obiady dla uczniów, kadry pedagogicznej oraz pracowników tych placówek można znaleźć na stronie internetowej Limanowskiego Domu Kultury pod adresem: https://www.ldk.limanowa.pl/191/kuchnie."

• Herb Polski
      • Wyprawki

• Spis przedmiotów składających się na wyprawkę pierwszoklasisty można znaleźć TUTAJ.

Wyprawka dla "zerówki" - TUTAJ

• MECENASI "TRÓJKI"

lista przedsiębiorców wspierających finansowo lub rzeczowo Radę Rodziców

• Nasza szkoła bierze udział w projekcie "Już pływam!"

Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego

• Sprytni Rodzice sprytnie wspierają dzieci

Jako Sprytny Rodzic podczas internetowych zakupów możesz wspierać szkołę swojego dziecka. To nic nie kosztuje. Wystarczy kupować z aplikacją FaniMani --> KLIK

• Znajdź nas na Facebooku - KLIK

• ul. S. Jordana 3
        34-600 Limanowa
        Poland
      • Inspektorem ochrony danych osobowych jest p. Magdalena Buczak, iod@miasto.limanowa.pl